sobota, 27 lipca 2013

SZYBKIE INFO!!!

Bloga nie zawieszam! Broń Boże!
Chcę tylko poinformować, że nie wiem kiedy będzie NN. Ledwo wróciłam ze Słowacji. (Gooooooooooooooooooooooorąąąąąąąąąąąąąąąąąącoooooooooooooooo! Ratuuuuuuuuuuuuuuuuunkuuuuuuuuuuuuuuuuu! Na autostradzie było 40 stopni!! >.< )
No, więc jak już mówiłam nie wiem kiedy NN, ponieważ nieco straciłam wenę na to co akurat piszę na blogu. Mam wenę na Anisokę (Friends - nie jarać się tak bardzo). Ale nie jak już jest mistrz i padawan. Tylko jak jeszcze Anakin był padawanem, a Ahsoka adeptką. Chodzi o takie pojedyncze krótkie opowiadania, a nie całe na rozdziały. Tak więc wiem, że po zakończeniu pierwszej księgi, będę wrzucać takie właśnie epizodziki z ich życia. Tylko, że nie wiem kiedy skończę księgę pierwszą... Ostatnio miałam odcięcie od świata SW, więc się nie dziwcie, że nie mam weny na co co się akurat dzieje. Mam wenę na Anisokę (Friends!) , bo mi brat ostatnio nawijał o Ahs, a o Anniem nie idzie zapomnieć.. xD
Tak więc, przekazałam już co chciałam.
NMBZW/MTFBWY :* <3
To do NN :)

3 komentarze:

  1. Zabiję, wiesz może kogo? (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak liczysz, że ja nie będę się jarać no to...eee...to tak jakbyś liczyła, na zobaczenie Voldemorta z nosem! xD Ale wiń Wikę, to ona zrobiła mi fazę na Anisokę! Więc, proszę nie bić, ale się jaram...Yeyeye mała Ahsoka *głupawka na 150* Weź mi wybacz ale chyba za długo grałam w The Old Republic iiii...no czekam na nn, przesyłam wenę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Anisoka (głupawka) Czekam na następny rozdział

    PS. U mnie pierwszy rozdział http://my-version-of-sw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń