środa, 10 kwietnia 2013

Versatile Bloger Award



Dziękuję Destiny Chase  za nominację ( na którą powtarzam : NIE ZASŁUŻYŁAM! ) ♥

Zasady:
1) Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
2) Pokazać nagrodę "Versatile Blogger Award" u siebie na blogu.
3) Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie.
4) Nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują.
5) Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.         

No to w takim razie fakty: 
1) Właściwie jako jedyna w rodzinie (prócz dziadka od strony mamy) mam niebiesko-szaro-zielone oczy, a reszta ma piwne...
2) Moje oczy ( znowu o oczach xD) mają taki malutki, cieniutki, dziwny wzór przy źrenicach przypominający lekko koronę cierniową ( O.o ) w brązowym odcieniu, jest prawie niewidoczny...
3) Harr'ego Potter'a zaczęłam czytać od końca: 7,1,2,3,4,5,6, ..
4) Słucham Bieber'a
5) Mam dwa duże plakaty ze zmierzchu nad łóżkiem
6) Uwielbiam słuchać muzyki, tańczyć, śpiewać (kariery nie zrobię, patrz punkt niżej), pisać i spędzać czas ze znajomymi
7) Kariery nie zrobię w przemyśle muzycznym gdyż nie potrafię oduczyć się "śpiewania przez nos" :P

Nominacje:
Raczej piętnastu się nie uzbiera + kolejność jest bez znaczenia
1) Wika
2) Keisza  i Amber (wspólny blog - Inazuma-Eleven
3) ωαмριяєк i Lady A(wspólny blog - http://love-is-magic.blogspot.com/ )
4) Inna

5) Zawirowana
6) Rammstein1311

Chciałabym nominować też Dess, ale zwykle niespisana zasada nominacji do nagród blogowych głosi, że nie można nominować osób, które nominowały ciebie ;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz