środa, 10 kwietnia 2013

Liebster Blog Award


Kolejna nominacja, na którą nie zasłużyłam, ale niech wam już będzie.
Tym razem dziękuję Innej.  ♥

Opis zasad skopiuję od http://morava.blox.pl/2012/11/Liebster-Blog-Award.html ;)

Zasady zabawy są proste
Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

Moje nominacje: 
 Raczej jedenastu się nie uzbiera + kolejność jest bez znaczenia
1) Wika
2) Keisza  i Amber (wspólny blog - Inazuma-Eleven
3) ωαмριяєк i Lady A.  (wspólny blog - http://love-is-magic.blogspot.com/ )
4) Destiny Chase
5) Zawirowana
6) Rammstein1311 


Odpowiedzi na pytania zadane przez Inną:
 1. Gdzie chciałabyś/chciałbyś spędzić swoje wymarzone wakacje?
W NY :D  
2. Największe marzenie? ;p
Zostać Aktorką ;) 
3. Ulubiony przedmiot szkolny?
Informatyka ;P 
4. Kim chciałabyś/chciałbyś zostać w przyszłości?
Aktorką, dziennikarką, pisarką bądź spikerką radiową lub telewizyjną :D 
5. Co Cię najbardziej denerwuje?
Dawid z mojej klasy -_-
6. Czego się boisz?
Pająków ( mam coś wspólnego z Ronem xD )
7. Masz jakieś ksywki? Jeśli tak to je podaj ;p
Na ten moment raczej nie mam chyba, że liczy się zdrobnienie "Iguś" 
8. Lubisz Rap lub HH?
Jeszcze pytasz? Jasne, że tak   ♥
9. Zmierzch vs. Star Wars? Uzasadnij wybór. xD 
Proszę o inny zestaw pytań xD Nie potrafię wybrać bo obydwie serie kocham tak sam  ♥
10. Chciałabyś/chciałbyś polecieć w kosmos? :D Dlaczego?
Tak, żeby znaleźć Republikę i przywalić Anakinowi w łeb za to, że został Vaderem xD
11. Cieszysz się, że zostałaś/zostałeś nominowana/y?

 Tak, ale na to nie zasłużyłam :D :*
 

Moje pytania do was:
1. Jak ma na imię (możesz podać ksywkę) twoja naj? 
2. Jakie są twoje najbliższe plany co do pisania? 
3. Czekolada vs. Żelki? Uzasadnij xD
4. Ulubiona postać fikcyjna?
5. Ulubiona książka?
6. Ulubiony film?
7. Ulubiony serial? 
8. Ulubiony rodzaj muzyki? 
9. Jakiego wykonawcy/zespołu najczęściej słuchasz? 
dwa ostatnie podpatrzę od innej *marzyciel*
10. Chciałabyś polecieć w kosmos? Dlaczego? :D
11. Cieszysz się, że zostałaś nominowana?

4 komentarze:

  1. http://starwarsmyhistory.blogspot.com/2013/04/liebster-awards-co-to-jest-liebster.html#comment-form
    U mnie też masz spamiarzu, kit, że nie możesz. ;p
    A no i odpowiedzi na twoje pytania:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację ,chociaż nie zasłużyłam sobie ,odpowiem w weekend bo teraz mam lenia. Do spamiku na asku droga wolna =P.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń