wtorek, 30 grudnia 2014

Posprzątajmy

Uwaga, kochani. Zamykam bloga. Wiem, że mówiłam, że zrobię to, jeśli nie napiszę nic do 07.01.15r. ale jak możecie zauważyć na wierzch wyskoczyła notka OS; Gwiazdka, a to dlatego, że uznałam, że nie zrobię drugiej księgi, bo nic nie będzie mieć spójnej logicznej całości. Zostawiam bloga tak jak jest w tym momencie. Wycofuję też z obiegu Chodź ze mną, a pokażę Ci co to ciemność...   Napis nie jest zalinkowany, gdyż cofam go do widoczności tylko dla mnie. Skupiam się teraz na Never let me go...  ( http://www.prawdaczasembolinajbardziej.blogspot.com ) Mam nadzieję, że go czytacie. W każdym razie ten blog z bólem serca właśnie zamykam. Ahsoka się odnalazła, Elaine zniknęła. Po prostu koniec. Wszystko już napisane. Kto wie, może jak mnie natchnie stworzę kolejnego bloga, którego będę prowadzić tak jak tego. Od początku do końca i będzie to typowe SW, bo liczę też że NLMG (wspomniane powyżej) także dojdzie do końca. Przepraszam Was wszystkich za te wszelkie zamieszania.
Kocham Was
Iga/Padme/Ismena

4 komentarze:

  1. Nje, nje, nje... Wiesz, że to Twoje jedyne ff, jakie czytam, bo mam alergię na Anidalę, nie? D: W sumie to zabawna historia i mogłabym powiedzieć czemu, ale zamknijmy moje hipsterstwo w mniejszesz przestrzeni. Tak. No i... Ej no, dobrych ff o SW, po polsku, jest jak na lekarstwo, serio szkoda </3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, no dobra *bierze miotłę* Wczoraj sprzątałam :/ Dziś znowu? ;u;
    Zacznę od tego, że dostaniesz kijem po tyłku :'3
    Jest mi tak szkoda tego bloga :""c To tak strasznie boli :c
    Niech Moc ZAWSZE będzie z Tobą <3

    OdpowiedzUsuń